هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطۀ بین بازاریابی رابطهای مؤسسات خیریه و تمایل به اهدای کمک از سوی خیرین با نقش تعدیلگر هویت فرهنگی - محلی در شهر ایلام است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر شیوۀ گردآوری اطلاعات، توصیفی- پیمایشی میباشد. جامعۀ آماری آن نیز شامل خیرین شهرستان ایلام است که باتوجه به نامحدود بودن، تعداد 384 نفر از آنها به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش نمونهگیری در این تحقیق، نمونهگیری در دسترس است. ابزار گردآوری اطلاعات نیز پرسشنامه میباشد که روایی و پایایی آن تأیید شده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات نیز از نرمافزار ویژوال پیالاس استفاده شد. نتایج پژوهش نشان میدهد که بین بازاریابی رابطهای مؤسسات خیریه و تمایل به اهدای کمک از سوی خیرین، رابطۀ مثبت و معناداری وجود دارد؛ همچنین هویت فرهنگی - محلی بر رابطۀ بین بازاریابی مؤسسات خیریه و تمایل به اهدای کمک از سوی آنها مؤثر است و نقش تعدیلگر دارد.
ملکی مینباش رزگاه, مرتضی, & شرفی, وحید. (1396). بررسی رابطۀ بین بازاریابی رابطهای مؤسسات خیریه و تمایل به اهدای کمک از سوی خیرین با نقش تعدیلگر هویت فرهنگی - محلی در شهر ایلام. فصلنامه علمی فرهنگ ایلام, 18(54.55), 58-72.
MLA
مرتضی ملکی مینباش رزگاه; وحید شرفی. "بررسی رابطۀ بین بازاریابی رابطهای مؤسسات خیریه و تمایل به اهدای کمک از سوی خیرین با نقش تعدیلگر هویت فرهنگی - محلی در شهر ایلام". فصلنامه علمی فرهنگ ایلام, 18, 54.55, 1396, 58-72.
HARVARD
ملکی مینباش رزگاه, مرتضی, شرفی, وحید. (1396). 'بررسی رابطۀ بین بازاریابی رابطهای مؤسسات خیریه و تمایل به اهدای کمک از سوی خیرین با نقش تعدیلگر هویت فرهنگی - محلی در شهر ایلام', فصلنامه علمی فرهنگ ایلام, 18(54.55), pp. 58-72.
VANCOUVER
ملکی مینباش رزگاه, مرتضی, شرفی, وحید. بررسی رابطۀ بین بازاریابی رابطهای مؤسسات خیریه و تمایل به اهدای کمک از سوی خیرین با نقش تعدیلگر هویت فرهنگی - محلی در شهر ایلام. فصلنامه علمی فرهنگ ایلام, 1396; 18(54.55): 58-72.